I know now, this is who I really am

1

Uneori ma bucura o zi insorita, alteori imi plac zilele ploioase, in care beau cafea si citesc o carte, stand in fotoliu, sau ascult muzica. Melodii pe care abia le-am “descoperit”, melodii care imi trezesc amintiri – persoane, sentimente, intamplari, locuri… Cateodata imi place sa merg cu mijloacele de transport in comun, singura, sa stau pe scaunul de la geam si sa privesc oamenii si cladirile pe langa care trec, gandindu-ma la un milion de lucruri, fara sa ma grabesc sa ajung undeva. Sau sa ies cu cineva si sa descopar alte strazi, din cartiere pe care nu le stiu asa bine; de care inca nu m-am plictisit tocmai pentru ca nu le cunosc in totalitate, pentru ca inca mai pot descoperi locuri noi. Sunt momente in care imi place sa stau intr-un loc linistit, intre blocuri sau in parc; alteori vreau sa merg pe strazile aglomerate din centru. Imi place sa cunosc oameni noi… Imi place sa stau noaptea sa privesc cerul instelat sau sa vad orasul de undeva de la inaltime.

Viata consta in sentimente intense. De multe ori trebuie sa ma aflu pe marginea unui abis ca sa simt ca traiesc. Atunci apreciez cu adevarat ceea ce am; imi dau seama cat sunt de norocoasa, chiar daca uneori viata imi pare mizerabila. Viata e o gluma si nu trebuie sa iei prea personal ce ti se intampla, pentru ca vietii nu-i pasa de nimeni – nu vrea sa iti puna piedici, dar nici sa te ajute. Chiar daca din cand in cand unele lucruri ma fac sa sufar, sunt prea puternica pentru a le lua in seama. Trebuie sa razi chiar si atunci cand gluma e facuta pe seama ta. Simtul umorului te face sa treci mai usor peste obstacole, sa reusesti mai multe din cate ti-ai propus si sa fii mai vesel; sa te bucuri de ce ai, chiar si atunci cand crezi ca nu mai ai prea multe.

As fi vrut sa ma fi nascut in alta tara, sa fiu o alta persoana, crezand ca astfel as fi avut o viata mai buna. Poate ar fi fost mai bine, dar exista sansa sa fi fost mai rau. Probabil n-as mai fi stiut multe din cate stiu acum si as gandi total diferit. N-as mai fi cunoscut o multime de oameni, pe care ma bucur ca ii stiu si n-as mai fi avut toate amintirile frumoase pe care le am. Si nici n-as fi stiut ce am pierdut. Incerc sa imi schimb viitorul, nu trecutul, pentru ca toate lucrurile care mi s-au intamplat au dus la ceva bun, chiar daca pe moment nu mi-am dat seama.

Lasă un răspuns

