30 de minute de extaz

“Lacul raspunse: Il indrageam pe Narcis fiindca, intins pe malul meu si plecandu-si ochii spre mine, puteam sa vad, in oglinda ochilor lui, reflexul frumusetii mele.”

As putea sa fac o lista cu toate persoanele la care atunci cand ma uitam imi sclipeau ochii. Dar n-ar avea rost. Toti eroii mei nu reprezentau altceva decat parti ale personalitatii mele, pe care, constient sau nu, le pretuiam. Singura eroina a mea sunt eu si in ei nu vedeam decat reflexia propriei mele imagini.

Mai sunt cei la care tin tot atat de mult ca la mine; chiar si defectele lor le transform in calitati. Sunt aceia care imi fac zilele mai frumoase, prin simpla lor prezenta sau pentru ca vorbim; oameni pe care ma bucur ca i-am cunoscut. Cateodata, unii din ei nu sunt asa de speciali cum credeam si e trist atunci cand incep sa scada in ochii mei…

Si ma iubesc atat de mult tocmai deoarece cred ca ceilalti n-o fac. O fac eu si pentru ei. Pentru ca ma plac la fel de mult pe cat nu. Si poate e trist, dar m-am obisnuit. Si o sa spun ca nu-mi pasa, desi nu stiu cat este de adevarat.

Lasă un răspuns

