Wake up

Ultimile zile au fost ciudate intr-un sens bun, cred. Sau poate nu. Dar mie mi-au placut. S-au intamplat multe, am facut multe. Ar fi destule de spus, dar nu cred ca vreau. N-ar avea rost sa ma apuc sa povestesc ceva ce n-ar prea avea de ce sa intereseze pe altcineva, in afara de mine si  vreo doi-trei oameni, care oricum stiu deja despre ce e vorba, pentru ca au fost prezenti. Imi ajunge sa stiu eu. Au fost momente in care, desi ma gandeam la cate ceva, eram blank… Am uitat cate ceva, mi-am dat seama de altele. Am aflat cate ceva care m-a pus pe ganduri… Au fost o multime de sentimente si multa zapada, multe seri in care am fumat, in care am analizat, in care… Acelleasi persoane, acelasi drum – m-au facut sa ma simt bine. Parca toate s-au intamplat intr-o singura zi, o zi care nu-mi dau seama daca mi se pare ca a fost ieri sau acum jumatate de an.

Anul asta am simtit mai putin „spiritul Craciunului” decat in oricare alt an, desi „Mosul” a venit. A fost o zi obisnuita, dar una draguta.  Si stiu si ce i-a lipsit.

Cred ca ma duc la concert la AC/DC.

Melodia acestei perioade:

Lasă un răspuns

