Concert AC/DC Bucuresti

Spuneam ca o sa merg si am fost la concertul AC/DC.

Sunetul a fost exceptional, prestatia lor fara cusur. Intr-un cuvant, minunat. Nici nu ma asteptam la mai putin.

De unde stateam am vazut destul de bine, pacat ca in fata mea statea un tip foarte inalt si trebuia sa ma tot mut mai la stanga sau mai la dreapta, in functie de el. Spre sfarsit chitaristul s-a ‘distrat’ un pic cu publicul, apoi a fost o ‘ploaie’ de confetii si concertul s-a terminat cu un foc de artificii.

Mi s-a parut ca totusi publicul a fost destul de linistit, cel putin pe unde stateam eu; parca la Placebo cantau si se agitau mai mult.

N-are rost sa mai spun multe, pentru ca nu prea se poate descrie in cuvinte atmosfera. Cine a fost si i-a vazut stie ca a fost unul din cele mai tari concete; cine nu, poate numai sa-si faca o imagine palida din filmuletele postate pe net.

Lasă un răspuns

