Summer time

A venit deja vara. Mi-e dor de noptile alea petrecute in parc; in ultima vreme, chiar daca s-a facut frumos afara, din diferite motive n-am iesit asa.

Mi-ar placea intr-o zi sa ma plimb prin Bucuresti, sa aleg un cartier la nimereala si s-o iau asa aiurea  fara o tinta anume; sa merg pana obosesc  pe tot felul de stradute, prin locurile in care n-am fost pana acum, sa vad cladirile si oamenii.

Am terminat o carte, care mi-a luat destul de mult timp s-o citesc, pentru ca nu m-am prea tinut de ea (si mai citeam si altceva in paralel). „Nesuferitele zile de luni” de Arnon Grunberg. E o carte despre nimic, despre plictiseala; despre viata unui tip din Amsterdam, care nu mai gaseste bucurie in nimic. Fara un scop in viata, fara prieteni, traieste fara sa spere la ceva mai bun. „Nu ma puteam gandi la nimeni de care ma simteam legat sau de care sa-mi pese ceva mai mult decat de-un gand ratacit”, spunea el al un moment dat. Isi petrece timpul prin baruri, cu prostituate sau vorbind cu straini. Crescut intr-o familie cu un tata alcoolic si nepasator, care a murit bolnav si o mama nervoasa, el nu se ataseaza de nimeni, stiind in acelasi timp ca oricine se poate lipsi de el. E ok de citit, dar nu prinde pe oricine. Citisem cum ca ar semana cu „De veghe in lanul de secara„, de J.D. Salinger, poate pentru ca ambele personaje principale se plimba asa prin oras, fara vreo tinta si intra in vorba cu necunoscutii, fara a fi interesati de ceva. Daca o luam asa, pana la un punct se poate spune ca seamana si cu „High Fidelity„, de Nick Hornby.

In alta ordine de idei, mi-ar placea sa ma mut in Amsterdam. Daca pana la urma o sa plec, capitala Olandei e in top 5 al preferintelor.

Si acum doua melodii care ma bine dispun:

Lasă un răspuns

