Din lac in put

Cred ca e cea mai dubioasa vara de pana acum. Deja a trecut o luna de vacanta, din care n-am inteles mai nimic si nici nu pare sa se schimbe ceva in viitorul apropiat. Toata lumea e ciudata, vremea, iesirile, discutiile… Parca nimeni nu mai are chef de nimic si vad ca nu sunt singura persoana cu moralul scazut. De saptamana viitoare incep un intership, care o sa-mi mai ocupe putin timpul si sper ca macar asa n-o sa mai am senzatia ca zilele se duc degeaba.

Insa nu asta e neaparat cea mai importanta problema pe care o am acum, ci faptul ca, odata lamaurita o treaba, parca m-a linistit oarecum, desi nu intr-un fel care sa ma bucure neaparat. Stiu ca trebuie sa treaca un timp, habar n-am cat, dar simt ca pe urma o sa fie bine. E un sfarsit si un inceput. Oricum, nu regret niciunul din lucrurile care s-au intamplat, pentru ca, asa cum am mai spus, toate au dus in final la ceva bun.

I’m just a dreamer, I dream my life away
I’m just a dreamer, who dreams of better days

Lasă un răspuns

