God Save Us From The Queen

Mare… Desi s-au intamplat si alte lucruri (sau unele mai degraba nu, desi poate ar fi trebuit), a fost aproape perfect, sau, cel putin, asa m-am simtit. Imi amintesc momentul ala de pe plaja, care am simtit ca este exact ceea ce trebuie, noi, marea, dupa-amiaza, soarele; eram perfecti. Apoi am constientizat pentru o clipa ca totul se va sfarsi, ca vom imbatrani, ne vom distanta, ne vom duce la munca si vom avea copii, vom lasa toatea astea si pe ‘noi cei vechi’ din prezent in urma, ca dupa ani ne vom aduce aminte de exact acel moment, dar mi-am luat gandul de la asta, ca sa traiesc clipa, clipa aceea perfecta. Totul s-a intamplat foarte repede, toate aceste ganduri, dar acel moment va ramane pentru totdeauna in mintea mea. Vreme buna, desi in Vama intotdeauna noaptea e frig. Am fost si la concert; mai mult m-a interesat OCS, asa ca in rest n-am prea fost atenta. Nici nu ne-am inghesuit in fata; sunt intr-o perioada in care nu-mi mai place sa ies in grupuri mari, agitatia prea mare. Chiar si pe plaja am stat mai spre capat, unde nu era multa lume. Ar fi multe de povestit, dar cred ca mi le voi aminti si fara sa le notez… Totusi, a fost scurt de tot, iar acum sunt din nou acasa, iar starea asta de dupa venire ma omoara incetisor.

Lasă un răspuns

