Poze din Bucuresti

Adevarul e ca nu-i un oras asa urat si cred ca daca as pleca mi-ar fi dor de el, macar putin. Sunt atatea lucruri care ma leaga de el si de care imi amintesc cu placere. De strazile aglomerate din centrul istoric, pline de terase si de oameni de toate varstele si din toate categoriile sociale. De fiecare cartier prin care mi-am petrecut timpul, de parculetele si aleile dintre blocuri si chiar de strazile pe care poate mi-ar fi fost teama sa merg singura. De drumurile cu metroul, la 5 dimineata sau seara tarziu, cand o statie pare mult prea lunga sau ziua cand evit aglomeratia de la suprafata. De parcuri, mai ales noaptea, cand sunt atat de linistite. De toti oamenii pe care i-am cunoscut si care mi-au ramas in minte prin ceva, de diversitate. Si in primul rand de toti prietenii mei.

 

3 comentarii (+add yours?)

  1. leilana
    Oct 29, 2010 @ 15:57:37

    ha, ha, în ultima poză apare blocul meu.😀
    total de acord cu tot ce ai scris aici.

    Răspunde

  2. Adrian
    Dec 23, 2010 @ 15:32:05

    Super poze si garantat ti-ar fi dor de Bucuresti. E marfa

    Răspunde

Lasă un răspuns

