Tattoos and memories

…pentru ca aici nu e vorba de tine. Nu sufar sa ma privesti asa. Crezi ca eu sunt atat de sigura ca o sa fie bine? N-o sa fie si nu e vina mea sau a ta, asa a fost sa fie. Toti stim ca vom muri, dar eu stiu ca mie mi se va intampla in cateva zile, iar pana atunci nu pot decat sa zac aici. Nu mai am putere pentru nimic, corpul meu se indreapta catre moarte. Dar am nevoie sa vad oameni care sa ma incurajeze, care sa ma faca sa nu ma mai gandesc numai la asta si care sa se poarte cu mine ca si cum nu ma vad pentru ultima data. Nu iti cer sa ramai si nici nu accept s-o faci, n-are rost sa te legi de cineva care in putin timp te va lasa singur. Vreau sa faci ceea ce eu n-o sa mai am ocazia, sa traiesti cu adevarat. Gaseste pe altcineva in locul meu si uita-ma. Cel mai mult ma bucur ca te-am cunoscut si daca e adevarat ce se spune, de acolo de sus am sa fiu mereu alaturi de tine. Acum, insa, te rog sa pleci.

2 comentarii (+add yours?)

  1. x
    Sep 26, 2011 @ 18:56:37

    Dureros de frumos.

    Răspunde

  2. Molly Drakolowse
    Dec 27, 2011 @ 04:05:51

    Aici nu e vorba de o laudă a senzualităţii, a “iubirii libere”, ci de o integrare a corpului şi sexualităţii n ansamblul persoanei şi n planul lui Dumnezeu.

    Răspunde

Lasă un răspuns

