Back to us

I love you much, it’s not enough!

Cum inceputul a fost neclar, sfarsitul poate fi la fel; totusi eu inca sper sa nu existe. Nu teama de necunoscut e cea care ma sperie, ci certitudinea ca atunci cand ai chiar mai mult decat iti doresti, orice schimbare nu poate fi decat in mai rau. Pentru ca da, as putea fi fericita daca mi-ai fi tu alaturi. Ne leaga atatea amintiri si sentimente. Satisfacerea ca viata are un sens, convingerea ca atata timp cat suntem impreuna sunt in siguranta si chiar de s-ar prabusi totul in jur, suntem acolo unul pentru celalalt. Singuratatea e o companie proasta, chiar daca ea nu ma invinuieste ca sunt egoista, dar lipsa ta e iadul. Tu esti fereasta mea catre lume. Ar fi prea trist sa adormim in bratele fericirii, iar apoi sa ne trezim singuri.

Am gresit si recunosc, pentru ca am si eu defectele mele; am mai indreptat din ele sau macar mi-am propus si voi continua sa o fac. Dar vreau sa simt ca are sens, ca merita, ca ma pot baza pe tine oricand. Chiar si tu ai gresit la randul tau, constient sau nu. Insa aminteste-ti mereu cat de mult te iubesc. Fara tine sunt pierduta in intuneric si nu stiu de unde sa incep. Imi amintesc inceputul si mi-as dori ca magia lui sa nu dispara niciodata; primul sarut, prima imbratisare, primul ‘te iubesc’. Teama aceea, fluturii din stomac. Bucuria pe care o simt in fiecare clipa de cand esti aici. Merita sa renuntam la toate, pentru ce? Din cauza egoismului si a neincrederii? Neintelegeri si certuri exista, important e sa reusim sa le rezolvam si sa trecem peste; astfel ele nu vor ajunge sa ne distanteze pe zi ce trece tot mult. Si incepand de acum, iti voi dovedi!

I go back to…us!

Lasă un răspuns

