Intre trecut si viitor

Parfumul sau si o poza veche. Tineretea unui om care a ramas in amintirile tale. Vietile unor oameni minunati pe care fiecare zi ii ridica pe un piedestal mai inalt. Ai fi vrut sa-i cunosti la fel de bine pe cat s-au cunoscut ei insisi. Cele cateva lucruri pe care le stii si imaginatia creeaza in mintea ta povesti fascinante.

Cum se face ca mereu regret trecutul? Se pare ca nu pot trai in prezent. Viitorul si visele parca desprinse din carti ma fac sa sper ca ziua de maine, luna viitoare sau anul urmator imi vor aduce senzatiile captivante pe care mi le doresc. Acele intamplari demne de  a fi scrise intr-un roman. Acele sentimente profunde pe care le simt, adrenalina si misterul ce ar egala o clipa cu intreaga viata. Si in schimb primesc griul fiecarei zile, patat de picaturile de culoare scurse din pensula unui pictor mediocru. Caci in fata mea se afla o lume pe care mi-as dori s-o explorez, dar care nu se ridica la nivelul fanteziilor mele, iar eu sunt o pasare inchisa intr-o cusca poleita cu aur, uitata intr-o mansarda a unei biblioteci. Mai pot doar sa sper la viior si sa idealizez trecutul, fiindca doar asa pot uita ca nu sunt in stare sa traiesc in prezent. Ca intr-un fel ii ignor pe cei pe care ii iubesc, neapreciindu-i la adevarata valoare decat atunci cand sunt pe punctul de a-i pierde, cand sunt pe cale sa fi fost si nu sa fie. Pentru ca nu sunt in stare sa ma exteriorizez si n-am fost niciodata. Pentru ca intr-o lume a invingatorilor, eu sunt in tabara cealalta. Aleg sa ma exclud din viata, crezand ca viata m-a exclus deja de dinainte sa ma nasc. Aleg sa mor, fiindu-mi frica sa traiesc. Ca fericirea este pentru mine ceva posibil de atins doar prin stimulente ce ma fac sa ma intorc la mine pentru a ma explora, stergand ideea ca exista ceva in spate si in fata, lasandu-ma sa iubesc ceea ce este acum, ceea ce am acum, ignorand ceea ce ma distrage. Sa nu astept ceva de care nu ma voi bucura decat in momentul in care a luat sfarsit. Sa fiu prezenta, sa exist!

Lasă un răspuns

