Uite-asa!

tumblr_mhio9h0N1v1ryn3bco1_500Acum m-ai vazut, n-am ce sa-ti fac, spuse el, ridicand din umeri. Pe mine m-au ajutat. Drogurile nu sunt atat de rele, daca nu te lasi controlat de ele, dar tu nu poti intelege asta. Nu iubesc nimic (in afara de droguri), nu urasc nimic (in afara de fortele care ma-mpiedica s-ajung la ele) si nu mi-e frica de nimic (decat ca nu fac rost). Tu esti genul de om care crede ca daca fumezi azi un cui, maine iti rupi venele pe dava; esti genul de om care se vrea foarte inteligent, dar care mai are multe de invatat. Iti zic sigur, pe lungul drum al vietii, fara sa incerci asa ceva si sa stai o vreme pe ele, inseamna ca ai trait prea putin. Te schimba si nu ma refer ca o sa incepi sa furi din casa, ci iti schimba gandirea, afli mai multe despre tine si despre viata, intr-un fel. Da’ asta nu facea altceva decat sa-mi aminteasca cat de mult se schimbasera lucrurile; indiferent dac-as trai cu el, as muri cu el sau as trai fara el, stiam ca lucrurile nu vor mai fi niciodata la fel. Sper sa nu ma pui sa-ti spun ce, pentru ca totul este o confuzie, dar se formeaza ceva solid acolo inauntru. Iti fut corpul, lucru de care se teme majoritatea, dar iti ascut mintea, simturile si emotiile. Vrei sa te prajesti cu droguri, ca toata lumea sa creada ca esti profund si complex; e penibil si plictisitor, in pizda ma-sii. Per total, traiesc. Si ar suna amuzant sa spun ca nu mai vegetez, pentru ca am luat odata morning glory si ma simteam ca o planta. Drogurile te duc catre bine si catre rau intr-un mod extrem si asta-ti induce emotii puternice, te leaga de anumiti oameni, simti mai mult. M-au facut sa stau murdar prin scari de bloc sau in parc si m-au facut foarte euforic. Extreme, rareori la mijloc. M-au facut sa plang fara incetare si sa rad din suflet. M-au ajutat sa fac ceea ce vreau eu, sa imi urmaresc interesul si toate cele. Nu caut in droguri neparat beatitudine, relaxare si optimism. Ma intereseaza sa fie ciudat, sa am halucinatii, distorsiuni ale realitatii, chestii pe care le poti exprima foarte greu cu ajutorul cuvintelor. Distorsionarea unor simturi, ascutirea altora, halucinatii, energie… Si simti ca te apropie foarte mult de cei ca tine. Uneori o faci doar pen’ca-i la-ndemana si asa esti tu. Pur si simplu asta e. Tu crezi deja ca-s un drogat ratat care si-a pierdut de tot simtul realitatii, asa ca nu vad de ce te-ai mai certa cu mine. Crezi ca drogurile ma controleaza, ca e un fel de seringa GPS, care ma trage de pe calea dreapta, spunandu-mi acolo in intersectie sa o iau la stanga in loc sa merg drept inainte si eu ma  iau dupa ea. Ma simt asa de bine incat simt nevoia sa ies in oras si sa ma fac zdrente. Asta este problema! Ma rog, numeste-ma cum vrei si n-o sa te contrazic, asa ma vezi tu si ma doare-n pix de cum ma vezi, pentru ca narcoticele ma fac apatic cu cei ca tine. Inainte, cand ma acuza cineva de ceva, chiar ma simteam aiurea si voiam sa ma scuz intr-un fel, sa-l fac sa creada ca nu-i adevarat. Acum deja nu-mi mai pasa. Daca muie nu pot accepta asta, e problema lor, pula mea; io nu intentionez decat s-o tin asa pan’ la capatu’ drumului. Nu zice nimeni sa te droghezi, nu ma intereseaza ce faci, dar incearca sa nu ii privesti pe cei care o fac ca pe niste oameni care si-au distrus viata, pentru ca habar n-ai cat gresesti. Nu-ti cer nici sa ma intelegi, dar macar nu mai incerca sa imi schimbi modul de gandire criticandu-ma, pentru ca in fond, nu-ti pasa nici cat negru sub unghie daca data viitoare o sa-mi injectez prea mult K in prea putin timp sau dau ortu’ popii cine stie cum. Asa ca hai sa ne vedem fiecare de treburile noastre, pentru ca am auzit aceleasi cacaturi de atatea ori, incat ma plictiseste oricine incearca sa-mi dea sfaturi, desi nici nu ma cunoaste.

2 comentarii (+add yours?)

  1. LexiBelle
    Iun 25, 2015 @ 19:32:02

    Iti multumesc ca ai scris blogul ce nu m-am incumetat sa il incep vreodata.It’s funny how you used to feel alone in your thoughts until you wrote borderline in a search engine. Keep writing.

    Răspunde

Lasă un răspuns

