Toate trec

Diverse (2)E o intrecere nebuna pana la moarte, e cursa spre moarte. Alergam innebuniti, parca fara sa ne dam seama ca locul in care ne grabim sa ajungem este de fapt sfarsitul.

Sunt inca aici, exact in acelasi loc. Dupa sapte ani. Si sunt la fel, dar nimic din jurul meu n-a ramas la fel. Nici macar eu. Doar momentul asta din mintea mea in care trecutul si viitorul sunt acum. Fix la fel. Si anii care au trecut m-au marcat precum unul singur si simt ca am stagnat. Inca ma simt la fel si inca traiesc in imaginatie un viitor care poate nu va veni niciodata, la care n-am ajuns in acesti multi ani. Care e limita intre cum ma simt si cum ma vad ceilalti? Pentru ca in mintea mea am ramas pe loc, iar timpul se scurge doar imprejur si mi-e frica de ziua in care nu ma voi recunoaste in oglinda. Evoluez spiritual, fara a-mi da seama ca si corpul imbatraneste, ca din punct de vedere social oamenii asteapta lucruri de la mine, pe care eu nu sunt pregatita sa le dau, pentru ca inca nu-mi pasa sau nu constientizez ca intr-un fel sunt deja acolo.

Si totusi nu mai sunt la fel, lumea din mintea mea este pe zi ce trece mai mica si mai departe. Abandonez trairi si poate pareri. Nu vreau sa le las in urma, dar intraga lume se schimba si sunt atrasa ca intr-un vartej. Fara sa-mi dau seama sau ademenita cu lucruri pentru care am slabiciuni. Incerc sa ma integrez si, totodata, detest sa ma integrez intr-o societate cu ale carei principii nu sunt de acord. Incerc sa fiu diferita. Si sunt in atat de multe feluri, incat nu mai stiu cine sunt. Decat in momente ca acesta.

Sunt tot aici, pe loc, dar cand deschid ochii, totul s-a schimbat. In lumea ideala as fi in trecut, eu cea din prezent.

There are twenty years to go
A golden age, I know
But all will pass, will end too fast
You know

 

1 comentariu (+add yours?)

  1. Shura
    Iun 03, 2015 @ 12:56:07

    ai putea te rog sa imi stergi post-ul anterior? ms!

    Răspunde

Lasă un răspuns

