Minciuna

reading_magazine_cafe_coffee_paris_streetAm incercat sa fiu la fel ca tine. Am incercat? Nu, de fapt, doar am facut-o un timp. Sa spunem ca a fost un test.

M-am trezit la fel ca tine, in fiecare dimineata, mult prea devreme. Am mancat pe fuga si am fugit pe strada fara sa ma uit imprejur, nu am vazut primii boboci si muguri din copaci, iaar primele fumze nu m-au surprins; nu m-a impresionat ceata de dimineata, iar zapada a fost mai putin decat o amintire. Nu stiu pe langa cine am trecut si nici ce era ieri, iar azi nu mai este. Am privit drept inainte, am citit de pe telefon in metrou, am stat inchisa intr-un birou la un job unde tot ce conta era sa (para ca) vrei sa avansezi si sa le dovedesti ca poti. Am iesit tarziu, aproape pe intuneric si am fugit repejor acasa, speriata sa nu cumva sa vad ceva in jurul meu. A fost o zi, a fot un an?

8eec0029f8b48f4bd56e1c7f94a1c59eConteaza doar ca nu a fost. Nu a fost pentru mine. Iubesc diminetile si la ora noua deschid larg geamul. Aerul acoros si atmosfera de afara ma invioreaza. M-am mutat, iar Parisul toamna este atat de chic. Norii nu il fac depriman, ci ii confera eleganta, clasicul vremurilor de demult. Ma aranjez si ies sa imi iau micul dejun la terasa cafenelei mele preferate, de la masuta careia pot admira intregul bulevard si pot analiza tinutele si fetele oamenilor ce trec pe langa mine. Citesc revistele de moda si ma pregatesc pentru o noua zi minunata, o noua aventura.

Colind strazile orasului cu diverse treburi de rezolvat la ore la care de obicei se munceste. Cu o cafea in mana si, cateodata, castile in urechi, incerc sa nu ratez nimic, nimic din ceea ce se intapla in orasul meu mult-iubit. Sa privesc tot ceea ce se afla in jurul meu, sa observ, sa simt… Sa admir virinele magazinelor, lumina zilei, sa gust cate ceva bun de la o patiserie sau o cafea la terasa. Sa ma bucur de ceea ce ma inconjoara.

Lasă un răspuns

